söndag 2 januari 2011

2011... tydligen

Herregud vilket år och vilken avslutning på året! Elin kom hit kring 16 har jag för mig, vi började sätta igång med middag, fix och korkade upp vinet. Åt en sjukt god middag (bra jobbat Lino, tackar!) och började tagga. Allt gick så fort, jag hann liksom inte med?! Först kom Robin, sen Angelica & Jonas och sen söp vi till, vi blev fulla vi gick vidare, sen ding-dong-ding-dong tolvslaget, vi skrek, vi drack champagne och blev ännu fullare. Sen gick vi hemåt kring 01:30. Det var ett intensivt nyårsfirande måste jag säga, helt sjukt. Men det var jävligt roligt! Vi bestämde oss för att våldgästa Arre så vi dundrar upp och sliter upp dörren och blåser i våra "tutor" haha. Dom måste blivit chockade.
Dock blev det inte så mycket bilder, men några fick vi ihop i alla fall;

Hahaha mongo-ligan :D Var fan inte mycket fler bilder än så, man glömmer bort att ta kort. Dom där tog vi innan Angelica & Jonas kom och vi var sliiiiightly bored :D Vilket är lika bra med tanke på hur jävla stört det blev senare på kvällen ;) Hahaha

Nåjaaaa då var det bara att tagga om för ett nytt år. Nytt år nya möjligheter eller vad är det man brukar säga?
Det kommer bli svårt att toppa 2010 som varit ett så jäkla bra år på så många sätt. Men jag får helt enkelt göra mitt yttersta för att göra 2011 till ett om möjligt ännu bättre år!

Idag måste jag städa undan alla spår av nyårsfirande. Jag var så sjukt bakis igår att jag fan inte fick många knop gjorda. Brukar inte vara så bakis ändå, men igår slår nog nästan alla rekord. Jag låg i sängen till 15 ungefär. Sen förflyttade jag mig till soffan och satt här resten av dagen/kvällen med ett undantag för nödhandling på Korren (i form av ostbågar, Cola och godis.. hehehe)
Men det var rätt skönt det med. Nu peppar jag för en arbetsvecka!
Fick förresten förlängt på jobbet till slutet av januari och jag är så jävla glad! Fan vad skönt. Året kunde nog inte börja bättre, visst??

Nä dags att ta tag i stöket.

Hoppas eran nyårsafton var lika bra som min!

Ajöken möken

Inga kommentarer: