lördag 4 december 2010

What's the point

Idag smäller det! Dagen D! Såklart är jag supertäppt i näsan, så jag kastade in handduken och bad morsan o farsan köpa nässpray (dock för barn!) på vägen hit. De ska ändå komma med min kamera som är färdiglagad nu! Awesome!! :)) Det var snabbt jobbat av NetonNet måste jag säga. Fyra plus till dem! Hade räknat med att få vänta till efter jul typ.. men det var ju bra! Kanske har de inte så mycket att göra nu innan jul, kaoset börjar nog efter kan jag tänka mig :p

Igår fick jag också tillbaka 433 spänn på tv-licensen och sen hade mitt nya körkort kommit. Så det var ju helt perfekt :) Materialist, javisst! Hahaha.

Åh vad jag HATAR att vara förkyyyyld... det är så synd om mig, haha.

Nu ska jag nog trycka i mig nåt att äta, i need coffee!!

Ajöken möken

Inga kommentarer: