fredag 3 december 2010

Single Ladies

Bilderna är från en fest här i höstas hemma hos Martin. Spår gånger tusen :) Det var så jävla kul, trots att vi inte tog oss in på krogen ;) Haha

Fan vad underbart med fredag! Det är ju helt sjukt :)
Efter jobbet gick jag direkt till Fagge, eftersom Elin skulle jobba till 22 ikväll så fick det bli lite fredagsmys med stora familjen istället :) Käkade middag, tittade lite TV och drack kaffe. Sen blev jag för rastlös så då strosade jag hemåt. Var skönt ute, inte så farligt kallt faktiskt! Vi får väl se imorgon, ryktet sa att det skulle vara typ -20 så det är bara att svepa en kanna vin och köra järnet då med andra ord ;) Haha.

Känner mig redan rastlös och klockan är halv åtta. Perfekt. Ayah. Kan väl vara bra att ta det lite lugnt innan morgondagen. Så jag är pigg och kry tänkte jag. Inte så kul att festa om man är sjuker kan jag tänka mig. Nåja. Det blir av hur som helst så det spelar liksom ingen roll egentligen ;) Hehe.

Nä nu ska jag dunka musik här och sen dra mig vidare mot köket för att hälla upp ett glas rött, sen sitta framför tv:n och titta på Idol hela kvällen. Rätt skönt :)

Ajöken möken

Inga kommentarer: