söndag 12 december 2010

Christmas Lights

Tredje advent idag och jag längtar så efter julen! Jag vill att den ska komma snart och det gör den :) Hihi.

Spelade Wii för andra gången i mitt liv i fredags och fan vad jag älskar det där spelet! Det är klart att jag ska köpa ett sånt! Fy fan vad roligt det var! Bowling, tennis, boxning, baseball... Så jäkla roligt och förvånansvärt svårt! Dock var jag en naturbegåvning på tennis ;) Haha. Nä men det var verkligen helt galet kul och igår hade jag faktiskt en begynnande träningsvärk i min "racket-arm". Haha inte illa! Jag kommer bli så jävla vältränad nu när jag blir arbetslös snart ;) Hahaha.

Annars var fredagen så mysig som fredagar brukar vara. Fika och prat med Hanna på stan, Pizza med Elin & Robin framför Idol. Dock har vi fått nåt fel i hjärnan så det vanliga svullet i form av chips och godis uteblev. Lite smörkola blev det som Elin bakat. Men inte mer än så. VAD HÄNDER? Annars brukar vi kunna trycka hur mycket som helst. Hahaha. Fan vad smala vi kommer bli; Wii istället för chips/godis. Great Success!

Igår var jag på stan med Martin och köpte lite julklappar, är dock långt ifrån klar ännu. Hittade även ett par sjukt snygga gråa mockaskor. Helt in love! Sen fikade vi på Opalen och åt sedan tacos på kvällen framför Narnia. Gud vad jag älskar den filmen det är helt sjukt. Andra var inte lika bra, vi orkade inte se klart den ens en gång. Men första filmen är ju så jäkla julig och mysig! Vi tryckte chips och godis även till the Holiday som också är en sjukt mysig julfilm. Så himla bra.
Så det var en bra och lugn helg minst sagt. Men det behövde jag med tanke på att min förkylning aldrig verkar ge med sig helt och hållet. Så det var bra att ligga under duntäcket och mysa igår. :)

Idag är det annars, ska nämligen städa hela lägenheten. Den har sjangserat (det stavas så, jag har Googlat!) fullständigt och jag måste ta tag i det! Så här svinigt har det nog inte varit sen jag blev dumpad och gick in i ett svart hål i somras...

Nu är det SKÄRPNING. Haha.

Hoppas allt är bra med er, här är det bra! :)

Ajöken möken

Inga kommentarer: