fredag 5 november 2010

XXXO

Fan den där Mias låt XXXO är ju helt och hållet beroendeframkallande! Helt galet! Jag tröttnar fan aldrig. Nej. Den är inte ny. Men den är så sjukt bra, jag tröttnar aldrig! Ser inte framemot den dagen jag tröttnar på den för den är verkligen SJUKT bra. Här har ni en länk till Spotify; tahdah

Idag har varit en ganska bra dag ändå. Trött som vanligt givetvis, men slutade 10:30 så det var väl helt okej :))

Knallade sen in till stan för en fika med Hanna. Längesen jag träffade henne! Har varit mycket plugg för hennes del och jag är ju fan helt färdig när jag kommer hem efter jobbet. Tror det kallas tråkig vardag och Svenssonliv? Fan vad trist. Det suger!! Huvva.
Nåja. Det blev en trevlig pratstund och en liten shoppingrunda iaf :)

Senare ikväll ska jag bege mig mot Martin för fredagsmys! Ska bli najs och gött, hörde att den lille sprätten skulle bjuda på tacos ;) GÖTT! Haha. Vägen till denna kvinnans hjärta går helt klart genom magen ;D Hehe.

Nä nu ska jag testa mitt nya nagellack och sen ska jag väl börja klä upp mig =på med mjukisbrallor och bort med sminket! Är det fredagsmys så är det! ALL IN ikväll :))

Ha en skön fredag! Det ska jag :)

Ajöken möken

1 kommentar:

Zara sa...

HAhah och du som RÅ gnällde på att jag lyssnade på XXXO för ett tag sen mohahaha där fick du se att man kan inte sluta lyssna på den=P