torsdag 4 november 2010

Torsdag

Redan torsdag idag. Men det hjälper fan inte mitt humör just nu. INGENTING känns roligt och igår var jag så less och trött att jag gick och la mig kring 18. Jag skämtar inte. Läste lite the Dirt och sen somnade jag tämligen omgående. Det kändes helt ärligt som att klockan var mer än vad den var. Reagerade t.o.m på trafiken utanför, "men helvete vad dom lever om!" sen slog det mig att klockan inte ens var 19.. Haha. Men det var skönt och inte minst behövligt onekligen. Det värsta är att jag hade kunnat sova längre, det var lika jobbigt som vanligt att kliva upp. Men nu när jag väl är uppe så känner jag ju att jag är lite piggare.
Skönt med helg snart iaf! Imorgon jobbar jag bara 4 tim så det ska nog gå bra. Tänkte vara här tidigt så jag kan gå kring 10-11. Så himla skönt. Då har man ju hela dagen kvar :))

Nä nu ska jag sätta igång maskineriet här..
Men jag lever (knappt) även om min vardag är väldigt grå och trist just nu.

Hoppas det är bättre med er!

Ajöken möken

Inga kommentarer: