onsdag 17 november 2010

Bra, bättre, bäst... bäst, bättre, bra

Herrejävlar vad segt den här dagen har gått. Men som vanligt när man kommer hem så känns det som att den bara "rusade iväg", men väl på jobbet ville jag bara dö. Fan vad drygt det var. Har varit totalt omotiverad hela dagen. Dock blir jag glad när "mina" grabbar ringer för de är så himla trevliga! Då KAN man inte vara deppig :)
Sen fick jag veta att underbara Ann ska sluta redan på fredag :( Fan vad trist! Jag blev verkligen jättedeppig för hon har verkligen varit ett jättestort stöd och som en mentor för mig. Inte så mycket jobbmässigt, men rent allmänt. Så det kommer bli riktigt riktigt tråkigt. Vem ska jag nu prata om allt som tynger med?? Först var det Maja, sen Linda och nu Ann. Fy så tråkigt. Men det var ju ganska väntat, men ändå. Vi konsulter har ju inte livstidsanställning direkt.. så det var ju bara en tidsfråga.
Nä supertråkigt verkligen.

Spurtade till stan direkt efter jobbet i jakt på julgrejer. Men det finns för mycket att välja på!! Jag fick iaf gardiner till vardagsrummet och en ny löpare. Så det blir julefint :) Dyrt med gardiner dock, fy bubblan. Tur att man inte behöver köpa det alltför ofta i alla fall.. hujedamig!!
Tänkte försöka ta mig till Luleå eller åtminstone DollarStore för att hitta julstjärnor och sånt där :) Sen tänkte jag åka till Rusta och köpa ljusslingor. De hade jättefina där för 99:-/styck. Skitbra. Jag har som sagt två slingor här i vardagsrummet och de är superfina :) Sen kan man ha dom utomhus också så det är ju perfekt!

Hoppas allt är bra med er, idag är det bättre med mig! Hamnade i en redig formsvacka igår, fan vad hemskt det är. Värsta jag vet. Det VAR verkligen så illa som jag skrev igår. Det var skitjobbigt. Jag hatar att känna så. Men idag är det bättre som sagt. Jag var nog alldeles för trött för mitt eget bästa och när jag är trött så känns det som att minsta lilla motgång får mig att vilja ta livet av mig. Nästan i alla fall ;)

Dags för pyssel!

Ajöken möken

Inga kommentarer: