lördag 25 september 2010

Fest!

Idag vankas det partaj med bästaste Mallanbrallan! Ska bli himla skoj. Var längesen vi partade tillsammans! Här är två bilder från Linns awesome inflyttningsfest hon hade i samband med BodenAlive i somras. Fan vad roligt det var. Galet! Sommaren har gått fort, oj så fort. Nästan för fort. Men samtidigt har den varit väldigt lång. Så det var väl bra det antar jag.

Känner mig så där galet slöööööö.. låg och drog mig till KVART I ETT idag. KVART I ETT. Så jävla slö. Sen gick jag till bolaget, sen hem, duscha och sen äta middag. Det är det jag har gjort idag. Bra och produktiv dag. Inte!! Huvva. Imorgon har jag en till chans på mig att kanske göra något vettigt. Troligtvis inte eftersom jag säkert kommer vara galet bajs-bakis imorgon också.. Haha. Värt.

Nä men fan vad livet är fint. Jag är stolt, glad och nöjd. Jag är ganska bra när jag tänker efter. Tänker jag efter lite till så är jag helt jävla awesome ;) Haha. Nä nu ska vi inte vara sånna, men bra är jag ju. Det måste ni erkänna?!!

Haha.
Ha en trevlig lördagkväll; det ska jag!

Ajöken möken

Inga kommentarer: