måndag 6 september 2010

Det där med karaktär är inte riktigt min grejj

Jag har ingen pli på mig själv. Jag har godis hemma och då äter jag. Vill ni höra mitt resonemang kring detta? "Det är lika bra att jag äter upp allt nu på en gång så jag kan börja mitt nya sunda liv helt friktionsfritt sen!". Intelligent. Nåja. Jag rör ju på mig iaf. Men jag har blivit fet. Det märker jag. Byxorna sitter tight. Då kanske det är för att jag har byggt muskler (haha eller hur) eller för att jag har blivit fet helt enkelt. Tror det senaste, för det känns faktiskt så. Nej. Dags att äta upp allt godis så jag kan börja på riktigt sen. Jag hatar att känna mig pluffsig. Fast jag får vackert skylla mig själv..

-

Det blir ingen operation för Hannes imorgon, de är på väg hemåt nu. Hans hosta var för elak och de trodde inte att det var så bra för honom att sövas ner när han hostar så där. Det kan man väl hålla med om. Så det blev uppskjutet till början av oktober. Nu får vi hålla tummarna att han får sin nya klaff då istället.
Till råga på allt så blev de av med bagaget igår på nedvägen också.. När jag pratade med morsan tidigare idag så hade de fortfarande inte fått tag på det, men förhoppningsvis kommer det tillrätta senare. Hannes favoritmjukis Ambus var med där. Mjukisbjörnen som han fick allra allra första resan ner till Lund när han bara var ett par dagar gammal. Så det vore riktigt ledsamt ifall han försvann faktiskt..

Nå, nu får vi hålla tummarna att det löser sig!
Nu tänkte jag börja med middag och lite senare blir det en hurtig promenad med Elin! =)

Ajöken möken

1 kommentar:

Elin sa...

Om du är fet så borde jag vara mount everest!