fredag 24 september 2010

Bakishäng och Kungarna av Tylösand.

Igår gick den beryktade kräftskivan av stapeln. Åh så fint de hade gjort i matsalen. Kanonfint! Jättemysigt med löv, tända ljus, buffébord och mycket mer! Helt otroligt fint! Vi åt mat, drack gott, pratade och skrattade en hel del! Vi fick också agera skattletare med hjälp av ledtrådar runt i hela byggnaden. Det slutade med skratt, skrik, slagsmål och vattenslangsattacker! Så himla roligt! Det var helt sjukt kul (sen vann ju mitt lag också, det var såklart en bidragande faktor..) Kvällen avslutade med en omgång Singstar. Jag sög ju totalt, men det var roligt! Fan vad kul det var, helt galet. Jag måste ha världens bästa kollegor, helt klart. Så otroligt trist att jag snart inte kommer gå dit varje dag och få skratta med dessa underbara människor. Det kan tyckas konstigt att jag tycker det är roligt att festa med "kärringar" som är dubbelt så gammal som jag, men det är så jäkla roligt! Roligare gäng får man bannemig leta efter. Dom är fan underbara!! PUSS på er!

Kom inte hem alltför sent, klockan var väl strax efter ett och jag var ändå ganska städad. Trots att jag druckit en flaska vin. Helt sjukt. Haha. Rätt konstigt att jag inte var mer kanon i arslet än vad jag ändå var... Somnade ganska direkt och vaknade utvilad kring halv tolv. Så fantastiskt skönt att få sova ut på en FREDAG. Händer aldrig!!
Sen var jag faktiskt så lat att jag låg kvar i sängen precis hela dagen. Hela hela hela dagen! Så underbart. Såg på "Kungarna av Tylösand" (helt jävla flippat. I tell ya!) och åt t.o.m mackor i sängen. Haha så jävla slööö. Kände dock att baksmällan kom smygande och där kring tre-fyra var jag rejält bakis. Riktigt ordentlig huvudvärk. Vätskebrist så det skriker om det, jag menar en flaska vin.. Haha. Sinnes. Men nu börjar det ordna upp sig.

Åkte till Fagge och har käkat middag där, sett tv och ätit choklad. Mysigt ändå. Skön dag. Bonushelgsdag. Härligt!
Imorgon blir det party med Mallanbrallan. Ska bli roligt! Längesen jag festade med tösen där, så det ska bli skoj =)

Ikväll ska jag bara ligga på soffan med en kopp te och kika på Idol. Kurera mig lite från den där baksmällan.. hehe.

Hoppas allt är bra med er!
Ajöken möken !

Inga kommentarer: