lördag 21 augusti 2010

Lyckan är total!

Vilken jävla kväll! Fan vad kul det var. Helt galet. Vi började med förfest hos Elin & Robin, Jimmy anslöt och senare även Angelica. Krökade och hade trevligt. Jag började blöda näsblod från ingenstans, det var väl det mest dramatiska som hände för min del. Totally random, satt o surrade så kände jag hur det började rinna ur näsan. Har varit förkyld så tänkte ju bara "jävla förkylning" så torkar jag lite som man gör och ser "vafan det är ju blod?!" sen forsade det ur näsan på mig. Läskigt. Brukade blöda näsblod mycket förut men det var flera år sen!? Till slut fick jag stopp på det och det var bara att fortsätta!
Vi åkte ganska tidigt till Valvträsk. Fortsatte förfesten i bilen, ööös! Kom fram och ställer oss i kö (vilken inte var särskilt lång alls..) och vem kliver ur en bil samtidigt som vi står där om inte Timbuktu?! Jag fick mig en kram och lyckan var total. Redan där och då var min kväll gjord. Den fortsatte och blev bara bättre å bättre. Vi strosade omkring, surrade med folk, dansade och hade skitkul! Timbuktu var grym som vanligt och jag fick träffa honom en till gång efter konserten. GRYMT. Fan vilken bra kväll, så jävla kul har jag inte haft på länge. För mig var det inget drama, inget tjaffs, inga tråkigheter. Det tillhör ovanligheterna måste jag säga.
Den slutade riktigt bra också och jag vaknade för andra gången den här sommaren upp på andra sidan stan och fick dra the walk of shame än en gång. Dock hämtade Hanna upp mig när jag nått Torpis så slapp gå den tråkigaste biten iaf! TACK ÄLSKLING!
Sen var det bara stressa hem och duscha för att sedan åka till stan och fika med min fina kusin Zara. Var jättetrevligt att surra, drog en liten spontanshopping på Åhléns och Parelle. Blev alldeles för dyrt men till mitt försvar så var det fakiskt sånt som jag var i behov av. Fast parfymen på Parelle kan man väl kanske diskutera.. men jag unnar mig! Efter en helvetesvecka så var det på sin plats att jag fick trösta mig lite.

Nä fan vilken bra kväll det var igår. Crazy. Ikväll lutar det åt att åka till Luleå och se Oskar Linnros. Men vi får se hur Elin mår, snuttan är förkyld fortfarande och det blev värre igår :( Men jag hoppas hon piggnar till. Jag vet hur mycket hon vill ösa till Linnros (och även jag!) så vore synd om vi missade det.
Annars blir det en lugn hemmakväll helt ensam, det var ett tag sen och jag tror det kan vara behövligt =)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: