måndag 23 augusti 2010

Gnaaarrrgghh!!

Sammanbrottet är nära. Det ryckte till och med i ögat så där som det gör i filmer när någon är riktigt förbannad.. jag är röksugen som ett djur, ingenting hjälper. Jag kan tugga hur mycket tuggummi som helst och ta hur många snusar som helst. Spelar ingen roll, röksuget finns ändå där. Helvetes jävla skit vad det ska vara svårt. Jag undrar varför jag torterar mig själv för det enda jag vill göra just nu är att ta en cigg!! Fan!

Annars har det varit en bra och produktiv dag idag måste jag säga. Har jobbat på som fan, mest för att inte känna av röksuget så förbannat. Skrattat en massa! Fått berätta om mina eskapader i helgen och även ventilera mig om det som tynger. För det tynger faktiskt fortfarande. Ofrivilligt för egentligen vill jag säga att jag inte bryr mig osv. Men jag gör nog det ändå om jag tänker efter. Eller inte bryr mig som i BRY sig men klart jag vill veta liksom. Hade inte vem som helst det? Ja eller nej liksom är det så svårt? Känns någonstans som att jag är berättigad att veta. Eller handlar det bara om självdestruktivitet nu? Känns som att jag bara skadar mig själv genom att gå omkring och UNDRA... för det är undran som är värst. Undran och vanmakten. Fan också.
Egentligen har jag ju faktiskt SLÄPPT DET (någorlunda iaf) men igår började alla tankar "Tänk om!" smyga sig på och sen var det jävlart kört. Nu har jag suttit nästan hela dagen och tänk tänkt tänkt. "Vad kom de fram till?" "Vad händer?" VA???" det varvat med "Fan vad jag vill röka, fan vad jag vill röka, fan vad jag vill röka"..

Ne. Jag ska nog klara det här också. Även om många säkert tvivlar på mig (inklusive mig själv) och tänker "Äeh hon har försökt tusen ggr förut, varför skulle den här vara annorlunda?" Ja. Jag frågar mig samma sak. Varför skulle den här gången vara annorlunda? Ptja jag vet inte. Jag försöker iaf. Är inte det det absolut viktigaste kanske? Jo just det.

Nä fan nu är jag irriterad. Helvete.
Dags att börja fundera ut vad jag ska brassa för käk. Jag var dum och bjöd Hanna på middag och jag har total idétorka. Inte dumt att bjuda henne på middag, bara det att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra för något. Bra. Verkligen bra.

AJÖKEN MÖKEN

Inga kommentarer: