tisdag 20 juli 2010

En lista!

Jag lyssnar på: Eskju Divine- Hold On
Jag pratar: Mycket och flummigt, eller ingenting alls. Det är liksom 0 eller 100.
Jag tycker om: Att vara med de jag älskar mest.
Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles alldeles underbar!
Jag avskyr när folk: Tror de står över andra människor.
Min bästa vän är: Elin tror jag nog!
Min första vän i livet heter: Elin tror jag :P
Kärlek är: Det finaste och vackraste i världen, men också det svåraste.
När jag borstar tänderna: Håller jag på att dö av tristess.
När jag lagar mat: Är jag förmodligen hungrig.
Jag tänder på: Charmtroll.
Det sexigaste yrket är: Vet inte om det finns något sådant?
Det är charmigt när: Man har humor och karisma.
Jag är livrädd för: Clowner.
Den värsta känslan är: Ångest och ovisshet.
Den bästa känslan är: Tillfredsställelse med livet.
Jag är bäst på: Att vara mig själv fullt ut.
Jag är sämst på: Mitt tålamod är nog min största svaghet.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En hund tror jag nog.
Jag kommer alltid att vara: Mig själv!
Det finaste som finns är: Kärlek!
I sommar: Har det hänt en jävla massa roliga saker!
Sist jag grät var: Förra veckan tror jag?
Jag kan: Vara lite väl passionerad.
När jag vill tänka går jag: På en promenad.
När jag bakar så bakar jag: Jag bakar inte ;P
Min mobiltelefon är: Rosa!
När jag vaknar på morgonen: Är det vardag så vill jag nog bara somna om, annars ligger jag och njuter av att vara ledig.
Innan jag går och lägger mig: Släcker jag överallt och borstar tänderna.
Just nu tänker jag på att: Jag är väldigt trött.
Bebisar är: Underbara!
Idag har jag: Bara tagit det lugnt!
Ikväll har jag: Dito.
I morgon kommer jag: Vet faktiskt inte!
Jag vill verkligen: Känna mig lycklig på riktigt igen!

Inga kommentarer: