måndag 19 juli 2010

Död brud

Fan vilken helg alltså. Det är galet. Helt jävla insane.
I lördags var det som sagt inflyttningsfest hos Elin och Robin. Det blev nog vildare än någon nånsin hade kunnat ana. Tre klagomål, däckning, en pizza på fel ställe och massa massa massa alkohol. Riktigt jävla roligt. Taktikvilade två gånger men annars vare fan full rulle! Haha. Nä fan, blev lite för mycket av det goda. Men det bjuder jag på ;) Tycker bara synd om Elin som fick hålla reda på allt hela kvällen. Inte direkt så kickass för henne iaf (förlåt baby!).
Efterfesten hölls alldeles för långt bort för mitt eget bästa. Fyllekäk och bastu stod på schemat. Somnade kring ½6 på morgonen...... efter att ha sovit 4 timmar natten innan så var jag rätt jävla sliten måste jag säga. Men det var skojsigt. Mindre skojsigt att gå typ en mil dagen efter. Bakis, trött o jävlig. Men jag överlevde det också. Väl hemma förberedde jag mig på en lugn kväll hemma. Sänggående innan kl 20. Men icke sa nicke. Åkte till Fagge o hängde med David ett tag, sen hem, duscha och vidare till Hanna där det vankades film och socialdricka. Haha. Baksmällan hade precis släppt och då vare bara att köra igen. Men drack inte mycket Jäger alls, bara lite grann. En liten återställare så att säga. "I've got too much blood in my alcoholsystem" ;) Haha. (Det förklarar alltså bilden; Svårt sliten brud som ändå kämpar på..!)
Sov över hos Hanna sen också, kvinnan väckte mig kring 9.. inte snällt. Hahahaha. Sen åkte vi till Alder och hängde ett tag. Dock kom molnen alldeles för snabbt så vi drog hem kring 1 någon gång. Men rätt skönt att dega ett tag iaf.
Sen cyklade jag till Fagge där kring 15-tiden ungefär. Käkade middag och softade ett tag. Men nu blev jag så satans trött så var bara att åka hemåt. Ikväll ska jag faktiskt lägga mig i tid.. annars kommer jag nog inte överleva helgen. Blir att åka till Jörn (där Majas stuga ligger) och där flödar alkoholen har jag hört?! Det är väl det jag har tränat på hela sommaren med mina superier; bygga upp lite tolerans så jag pallar en helgs supande. Tydligen är det vad man gör i Jörn; super. Hahaha. Voj voj voj. Får se vars detta slutar. Torken & Antabus skulle jag tro. ;)

Nä fan. Livet leker och jag leker med. Awesome!
Hoppas ni har det lika bra som jag!

Ajöken möken

Inga kommentarer: