söndag 14 mars 2010

Söndag?



Åhh vilken härlig dag jag har haft idag! Åkte med mamma och pappa till min farbrors stuga och satt där och degade i solen. Grillade lite och jag och Hannes åkte bob. Fan vad det är roligt!? Att man inte gör det oftare? Måste minsann ta med mig honom upp i skogen och åka madrass. Det är så sjukt roligt, man åker huuur fort och långt som helst :P Helt underbart :D Haha.
Sen åkte vi hem till Fagge, jag skottade av min kära lilla NEE och sen satt jag mest inne och degade. Så skönt att vara hemma hos föräldrarna ibland och bara göra ingenting. Vi har en väldigt nära relation så det känns som att vara hemma hos ett par polare nästan. Visst kan vi reta gallfeber på varandra, men det kan man väl göra med kompisar också? HAha eller? :P

Helgen har generellt sett varit väldigt härlig faktiskt. I fredags träffade jag Kenny och sen Becki en snabb sväng. Riktigt roligt att träffa dem igen! Var längesen jag träffade Kenny och ännu mer längesen jag träffade Becki! Så jävla skönt att träffa henne, känns verkligen som att man blir nedtagen på jorden igen. Hon är sig verkligen lik, så jordnära och härlig. Man spolas liksom tillbaka 6-7 år till högstadiet när vi umgicks så mycket. HELA tiden. Så jävla härligt att hon inte förändrats nämnvärt. Alla förändras ju så klart, men inte till det sämre. Hon har inte blivit en annan person och det är så skönt, för ofta gör man väl det. Glider ifrån varandra liksom. Men inte hon! Jag hoppas hon tycker detsamma om mig.
Sen på kvällen på fredag gick jag och Petter på "modeshowen" på Björknäs. Fast vi såg bara banden som spelade, det var kul att komma ut en sväng faktiskt och göra något annat.
Sen hem och sova, skulle ju upp tidigt på lördag och åka slalom! Fan vad skönt det var. Det var ju jag och Kenny som drog till Kåbdalis. Vädret kunde väl vart bättre, var lite mulet och sen snöade det på slutet. Men det gjorde inte så mycket faktiskt, det var så härligt ändå att åka slalom. Var helt däckad när jag kom hem sen.
Marina kunde inte komma igår så jag och Petter tog varsin grogg sen somnade vi båda två kring nio. Haha :D Så kan det gå.

Det har varit min helg det. Väldigt härlig. Känns verkligen som att jag fått någonting gjort. Annars brukar man bara "dega".

Nu väntar en lång vecka. Men de brukar ju gå ganska snabbt numera. Så det är väl bra antar jag!

Ajöken möken!

Inga kommentarer: