lördag 9 januari 2010

Strålande lördag!

Jag känner hur jag fylls med energi där jag sitter med solen i ögonen. Jag vet att om några månader kommer jag vela stänga ute solen för det är så jäkla varmt, men nu ska jag bannemig välkomna den tillbaka från vinterdvalan. Så underbart. Mina batterier laddas och jag känner hur jag bara vill ut ut ut ut.. åka skidor, gå långa promenader, åka skoter och bara mysa.
Min lördag började jättebra. Petter var hemma (trodde hans kulle komma hem idag!) och jag vaknade kl.10 och var pigg! Petters morgon började inte lika bra, han tappade sin beloved iPhone i vattenhinken han hade bredvid sängen (in case of a vomit-attack). Jag har liksom bara väntat på att det ska hända. Han var förvånansvärt lugn måste jag säga. Hade jag tappat min skruttiga lilla Sony Ericson hade jag flippat totalt! Men jag tror att han var lite för trött för att ens reagera så ett litet "Nääeejj" räckte, sen somnade han om. Han måste ha kommit hem sent igår för han är nästan helt medvetslös just nu. Nåja. Han får väl sova.. jag ska ju iväg snart på kalas. Bara han är vaken när jag kommer tillbaka! Haha.

Just nu, i detta ögonblick, känner jag mig riktigt riktigt lycklig. Riktigt lycklig. Nu ska jag dricka min kopp kaffe och bli lite mer lycklig.
Det är ögonblick som dessa man ska ta vara på och verkligen njuta av this moment.

Ajöken möken!

1 kommentar:

Lina sa...

Jag håller med om att man ska ta vara på de fina stunderna man har o då man känner sig lycklig!^^