torsdag 14 januari 2010

En lista!

En lista som jag säkert gjort många gånger förut, men här kommer den igen!



SENASTE:
1. Dryck: Coca Cola...
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Fussi
4. Sång du lyssnade på: Minns inte, var väl Gloria med Mando Diao..
5. Gången du grät: Minns inte.. tror det var när Petter kittlade mig, men när det var minns jag inte :P

HAR DU NÅGONSIN:
6. Varit tillsammans med samma person två gånger: Neää..
7. Har någon varit otrogen mot dig: ..nä
8. Har du varit otrogen: Nej
9. Förlorat någon speciell person: Ja, min mormor
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, flera gånger. Sen har jag sovit sittandes på tåg, bussar, bilar osv.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Rött
14. Rosa.. haha

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Näe, har inte kommit så långt in på 2010 ännu :P
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, det har jag. Det har gått i miljoners triljoners bitar. Men jag har klistrat ihop det nu ;)
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha jaa :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa, Fussi!
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jaaa
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jaa, men jag kunde inte bry mig mindre faktiskt.
21. Kysst en kompis: Ja, en kompispuss :P

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: De allra flesta, har gallrat hårt i min lista.
23. Hur många barn vill du ha: 2, men det vill inte Petter så det blir väl 1. Dexter. :P
24. Har du några husdjur: Ja, Maja :D
25. Vill du ändra ditt namn: Nä, jobbigt att skaffa nytt pass, körkort, legg osv.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var hemma, åt tårta, var hos fussi.
27. Vilken tid vaknade du idag: 5:15
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock
29. Någonting som du längtar till: Lördag, då ska jag på födelsedagskalas hos Maja :D Hon ska laga kanongod mat och sen blir det party och utgång. Världens schysstaste Maja :D (Det är alltså MIN födelsedag!! :D)
30. Senaste gången du träffade din pappa: Iiiii... måndags? Då fyllde mamma år.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Just nu känns det som att jag är väldigt nöjd. Jag har allt jag kan önska mig och mer därtill.
32. Vad lyssnar du på just nu: Thaimusik. Min granne är thailändska. Byttes ut, först var det en thai-herre som bodde där, nu är det en thai-dam. Jag blir inte av med musiken alltså..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa
34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting alls, orkar inte vara irriterad :P

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Linnea
37. Singel/upptagen: Upptagen med världens bästa Fussi.
38. Stjärntecken: Schtenbock.
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Fagernässkolan, den bästa! (Då iaf)
41. Gymnasie: Björknässkolan
42. Högskola: Har inte tagit mig dit ännu.
43. Hårfärg: Mörkbrunt, nästan svart.
44. Långt eller kort: Så svenskt som; mittemellan!
45. Längd: 161
47. Vad gillar du gällande dig själv: Jag älskar mina vänner, min familj och Petter helt villkorslöst och skulle göra VAD som helst för dem. Jag är omtänksam, men kan vara lite väl "hönsig" ibland.
48. Piercings: Öronen
49. Tattoos: Ingen alls.
50. Höger eller vänster: Höger, men vissa grejer kan jag bara göra med vänster hand :P Öppna mjölkpaket och öppna flaskor t.ex

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Dragit ut en tand. Jag sövdes så jag räknar det som operation :P
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen:
54. Bästa vän: Elin
55. Sporten du spelade: Innebandy
56. Husdjur: Katten Isa och undulaterna Toffslan och Viffslan

57. Vaccination du minns: Den första jag minns var stelkrampen. Fan vad ont det gjorde!
58. Konsert: Petter på Snabelhuset.
59. Förälskelse: Fredrik, på dagis! HAha
60. Alkohol du drack: En äckligt vidrig häxblandning..

JUST NU:
61. Äter du: HAr tryckt i mig riskakor, så nu är jag ganska nöjd faktiskt..
62. Dricker du: Ingenting alls!
63. Är du på väg att: Hoppa in i duschen och sen tjopp i säng.
64. Lyssnar du på: Thaimusik (ofrivilligt)
65. Väntar du på: Att jag ska bli klar med den här lista :P

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ville inte det förut, men nu har jag nog ändrat mig lite om det. Jag är då inte helt emot det, så mycket kan jag säga.
68. Karriär i åtanke: Just nu vill jag göra det jag gör; resehandläggare. Så jag funderar på att läsa lite administration och ekonomi. Men vi får se hur det ter sig.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Båda kan vara jättemysigt. Både tillsammans och var för sig, så jag kan nog inte välja bara en :P
71. Kortare eller längre: Längre.
72. Yngre eller äldre: Det spelar ingen roll, jag är 6 månader äldre än Petter :D Haha.
73. Romantisk eller spontan: Spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar
75. Tatueringar eller piercingar: Helst inget :S
76. Känslig eller inte: En balansgång.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av det, balansgång även där.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Nej
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: Nee
83. Krossat någons hjärta: Tror inte det.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Näe
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Näe

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ja, det måste man. Vem ska annars göra det?
90. Mirakel: Ja, se på min lillebror.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion
92. Himlen: Nja, tror på reinkarnation
93. Tomten: Haha, jajjamänsan.
94. Att kyssas på första dejten: Kanske en liten puss.. ?
95. Änglar: Nei

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nope. Slampigt :D
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: De jag älskar.
100. Att posta det här är 100% sanning: Ja

Inga kommentarer: