onsdag 25 november 2009

Trött

Tittar på Sex and the City och har precis gjort det riktigt fint här hemma. :D Jag har bestämt mig för att köpa lite julgrejer i alla fall (reta mig inte, OKEY?).. Kommer nog sluta med att jag gör en Maja; POW!! Julexplosion.. haha. Nä men lite röda dukar och sånt vill jag ha i alla fall.. En julgran får tyvärr inte plats, men lite annat ska nog få plats i alla fall :D

Anyway. Jobbar och sliter, idag har varit en riktigt dålig dag. Har varit arg och irriterad på allt som rört sig. Det blev inte bättre när det ringde en riktigt jävla förbannad gubbe imorse; var nåt om lönespecen och jag vet ju inte sånt. Sånt måste han prata med handläggaren om; så jag hänvisade vidare såklart. Då började han skrika åt mig och var skitotrevlig! Jävla gubbjävel. "JAG HAR RINGT TILL HENNE OCH HON SVARAR INTE, JAG BLEV HÄNVISAD TILL DIG OCH NU SKA DU HJÄLPA MIG! JAG ÄR KUNDEN HÄR, HJÄLP MIG NU!" så jävla irriterande. Ville bara slänga på luren; men då skulle väl han ha fått spratt och anmält mig nånstans. Vilket inte skulle förvåna mig just idag.. bajs.

Ayah, såna dagar måste man också få ha ibland.

Efter jobbet följde jag med Maja till vårdcentralen. Hon skulle vaccinera sig och JAG höll på att kakka i brallan. Jisses vad jag hatar sprutor.. haha. Huvva.
Sen åkte vi och handlade lite på Coop och sen en sväng på Dollar Store. Köpte lite gulligt julpynt och JÄTTEFINA krukor. Älskade dem! Precis såna som jag letat efter~

Sen hem och laga mat.. Städade även undan här så nu är det fiiiiiint! :D Måste bara dammsuga och sånt därnt, men det gör jag nog imorgon.

Nä, dags för dusch och sen blir det nattipoo.

Ajöken möken

Inga kommentarer: