torsdag 19 november 2009

En till liten lista, i brist på annat vettigt att skriva. (Lånad av Lina)

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Garvade på eftermiddagsfikat idag, tror alla var lite övertrötta ..
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Var på jobbet och jobbade (?) :P
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Satt på precis samma ställe där jag sitter nu.
4. Vad hände dig 1992? Hrmm.. minns inte, säkert en himla massa.
5. Tre ord varför du sist spydde? Jag minns inte
6. Vilken färg är din hårborste? Jag har faktiskt ingen :D
7. Vad köpte du sist? Mat på Konsum.
8. Vad fick du senast i present? SATC-boxen och Heja Björn :D
9. Vilken färg är din dörr? Brun..
10. Var förvarar du dina pengar? På mitt konto, har väldigt sällan kontanter. (Så alla tjuvar, nu vet ni att ni inte ska försöka råna mig! Lönlöst!)
11. Hur var vädret igår? Trist..
12. Vart kramades du sist? I hallen.
13. Vad ser du fram emot? LÖN!
14. Vad är 15? Ja inte fan vet jag, ett tal?
15. Vilken skostorlek har du? 37, 38 nånting.
16. Vill du klippa dig? Nä, egentligen inte, men jag hade behövt.
17. Är du över 25? Det beror väl på, över 25 cm; ja. Över 25 dm; nej. Över 25 år; nej.
18. Pratar du mycket? Nja, det beror väl på.
19. Kollar du på O.C.? Näe, tycker det är sanslöst tråkigt.
20. Har ditt namn ett "x" i det? Haha, näe.
21. Hittar du på egna ord? Det är min specialitet :D
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Jaa.. fast.. jo det är jag.
23. Vad har du för mobil? Sony Ericson, älskar den!
24. Vem ringde dig sist? Pappa
25. Biter du på naglarna? Nej, inte längre.
26. Har du lockigt hår? Nej, tyvärr. Fast när vi var utomlands så blev det lockigt, antar att det var saltvattnet som satte sprätt på det.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen aning.
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Några såna har jag inte, för dem stänger jag ute ur mitt liv :)
29. Hur många gånger har du svurit idag? Haha, FÖR många.
30. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "Vadå?" "Vet inte". :P
31. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Trooor inte det.
32. Ska du jobba imorgon? Jajjamän, men sen är det HELG!
33. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Petter
34. Vad borde du göra nu? Göra middag.
35. Har du något smeknamn? Ja, Lino är väl vanligast.
36. Sover du mycket? HEhe jo..
37. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Tror inte jag har sett någon bra? Givetvis har jag sett bra filmer, men inte under de senaste två veckorna.
38. Vad ska du göra på lördag? Får väl se! :D
39. När var du ute sist? När jag cyklade hem från jobbet :
40. Har du gråtit idag? Näe
41. Är du en glad person? Ja det skulle jag väl säga att jag är. Fast det går väl i perioder. Men just nu är jag nog glad ändå.
42. Har du roligt nu? Nja, ganska gemytligt.
43. Vad äter du helst? Spagetti och köttfärssås. Tröttnar ALDRIG.
44. Vem var du med sist? Marteehn
45. Tycker du om någon just nu? Jajjamänsan

Inga kommentarer: