söndag 25 oktober 2009

Nästan som vanligt

I fredags "landade" Petter här i Boden. Tidigt på morgonen kom han fram. Givetvis var jag på jobbet då. Men jag fick träffa honom redan på fredag kväll! Åkte ut till Bredåker på eftermiddagen/kvällen. Underbart att få se honom igen. Har varit två långa veckor vill jag lova.
Softade på där, sov över och åkte hem kring 1 igår. Sen var det bara dusch och mat, sen vidare till Erica där lördagkvällen spenderades. Vi spelade, tittade på film, drack alkohol och tog det lugnt bara. "Precis som vanligt".
Gick hem gjorde vi kring ett, jag var så trött och frusen att jag höll på att svimma. Så underbart skönt att få krypa ner i sängen bredvid min fina fussi igen.
Vaknade flera gånger under natten av att han låg PÅ mig och höll om mig så hårt att han nästan mosade mig. Min lilla sötnos. Vanligtvis brukar jag bli sur och lirka mig fri från hans mördar-grepp. Men jag har ju faktiskt saknat det, haha.
Petter vaknade sen kring nio (egentligen tio, men det är ju vintertid nu..) och väckte mig med en stor kram och en riktigt ordentlig puss. Gud så jag saknat det. <3

Sen låg vi och degade halva dagen. Skönt skönt. Jag sov till ett ungefär, Petter sov väl inte riktigt lika länge.
Nu har han gått till Pär, eller ja, det var ett par timmar sedan. Känns lite surt för mig, men han vill ju såklart träffa Pär. Han kom aldrig till Erica igår, han somnade visst :P Haha. Kul kille.

Nä nu funderar jag på att åka och köpa lite gotta till Ensamma Mammorna som börjar klockan 8. Men vi får väl se.

Längtar redan efter min fina fuss. Kom hem nuuu älskling <3

Ajöken möken

Inga kommentarer: