lördag 3 oktober 2009

Jisses vilken pensionär jag är. Igår gick jag och la mig halv nio. HALV NIO. En fredagkväll. Det var väldigt skönt, och jag fick ihop nästan 12 timmar.. :P

Gick strax efter nio till uppvisningen och "föräldrar-helgen" på I19. Det var prat och uppvisning. Sen gick vi till A9 och tittade hur David har det numera.. förvånansvärt fint måste jag säga. Men ungefär som jag väntade mig. Jäklar vad kliniskt rent det var överallt! Haha. Bra träning för David. Tror han ska få komma hit med sina militäriska skills och storstäda min lägenhet ;D
Det var roligt att se hur det såg ut där och så. Om än det var jääävligt kallt att stå på asfalten i minusgrader. Huvva. Man vet som aldrig hur man ska klä sig under den här tiden på året. Spelar ingen roll heller hur mycket kläder man har, det är ändå skitkallt.

Åkte sen till Fagge och lodade på. Gick på en kvällspromenad med mamma och Maja. Skönt.

Känns som att jag bara vill att helgen ska gå.. och det har den ju i och för sig. Imorgon är det faktiskt söndag.. Måste städa... grundligt. Känns skönt att ha städat ordentligt så jag slipper tänka på det under tiden jag är där nere.

Bla bla. Roligt inlägg. HAha.

Ajöken möken

1 kommentar:

Zara sa...

Åhh var du på besökshelg på I19, Jag jobbade(städade) då i Matsalen så jag stod och glodde på alla människor som yrade omkring haha..

Visst är kasererna på A9 fina, dom är ju rotrenoverade såå dom är supernajsa=)Men jag tror dock inte att det alltid r kliniskt rent i dom , Var nog bara det när alla mammor och pappor skulle dit och glo?=)