onsdag 7 oktober 2009

Axvall!?

Nu befinner jag mig nere hos Petter! Gud så underbart! Äntligen.

Resan gick bra o yadda yadda.. tåget från Sthlm till Skövde stannade dock i en liten håla lite längre än väntat- så vi blev 30 min försenade. Men huvudsaken var att jag kom fram säkert (levande!) och fick krama om min älskling igen!
Kändes så jäkla bra, var nästan lite nykär igen! Hihi. Så där pirrig och fumlig.. haha.
Var underbart att få ligga bredvid honom igen och sova.. dock har han bara en kudde så jag har nackspärr mer eller mindre. Haha. Men det är petitesser.

Nu väntar jag på att han ska sluta skolan så vi kan åka in till Skövde. Jag måste köpa lite hygiengrejer (deo, hudkräm osv). Reste bara med handbagage och då får man såklart inte ha sånt med sig. Men det finns ju att köpa billigt på HM och liknande så det är inga problem.

Nu ska jag sminka mig lite, känner mig sjukt ofräsch med gårdagens smink på mig o så. Men det får gå. Min hy får återhämta sig sen när jag kommit hem ;) Hehe.

Nu ska jag sätta igång!

Höres!

Inga kommentarer: