lördag 19 september 2009

Tjejkväll!


Ikväll är det partaj hos Elin! Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Funderar på att ha mitt nya linne, men till då? Kan man ha svarta jeans och ett par heels bara kanske? Nu måste man tänka på att det blir riktigt kallt om kvällarna.. inte som på sommaren när man klarar sig med en klänning eller kjol bara. Jag är inte den som kan överleva att gå hem mitt i smällkalla natten heller. HATAR att frysa! Huvva.

Nu hade jag tänkt slänga i mig lite att äta. Även om Elin bjuder på pizza så måste jag ha något att "grunda" med; ingen karatefylla här inte!
Sen måste jag duscha också, fundera ut en snygg frippa samt smink. Det är inte lätt att vara jag just nu ska jag säga.

Ha en trevlig lördagkväll, det ska jag!

Ajöken möken!

Inga kommentarer: