onsdag 23 september 2009

Bob Dylan


Sitter och lyssnar på Bob Dylan, skrålar med så vackert som jag kan. Fast egentligen behöver det inte vara vackert. Han sjunger inte så vackert han, the man himself, heller.

Idag har jag jobbat och slitit. Eller, det har jag väl egentligen inte. Har varit lugnt på jobbet både idag och igår. Men idag öppnade Palasso så jag hann få lite gjort i alla fall. Annars har vi haft möten och haft posten, arkiverat lite och så. Jollrat på med lite av varje bara. Skönt med såna dagar.

Sitter just nu och samlar kraft för att göra middag.. Makaroner och bacon-sås. Typ som skinksås, fast bacon istället. Mycket saltare och godare ;D Haha.

Hade ju egentligen tänkt skriva värsta inlägget.. men det sket sig.

Tror jag ska måla ikväll! Det vore skojj.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

visa sen vad det blir, om målningen blir av.^^