lördag 29 augusti 2009

Jag får liksom ingen ordning


Lyssnar på Winnerbäck och taggar inför partyt ikväll! Färgar håret just nu, man vill ju se decent ut när man ska ut bland folk ;) Nej men det började bli dags. Efter sommaren har mitt hår blivit sjukt blekt så det såg jättekonstigt ut. Jag längtar efter min mörka färg som jag älskar så mycket! "Brazil" heter den och den är verkligen underbar. Den ser så naturlig ut tycker jag. Inte riktigt svart, men nästan. Lite bruna inslag bara. Älskar den! Sen bleks den pö om pö (är ju toning), det är inte som när man färgar rött och färgen blir så där daskig efter en tvätt typ. Den här håller i jättelänge! Den flyter som samman med min naturliga hårfärg sen. That's good! ;D

Sen blir det dusch, sedan (så småningom) smink och allt det andra. Har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig.. Som vanligt. Men det fixar sig säkert. Jag brukar ju alltid hitta något. Har hittills aldrig hänt att jag gått ut naken ;)

Nåja.

Ajöken möken!

1 kommentar:

Lina sa...

Är det en plastpåse i håret jag se? Inte bra O_O

Du får visa sen hur det blir!