lördag 18 juli 2009

Sol och lite regn (?)

WHAT, jag som ville bada idag, så blir det värsta kallt och molnigt !? Sen nu på kvällen blir det kanonväder så jag tvingar med mig Petzi till Storsand! Får se om vi badar, sist var det ju jävligt kallt!! Men om inte annat är det mysigt att ligga och steka lite. Undrar bara om man får färg så här på kvällskvisten ?? I doubt.

Nu har han knaprat i sig sina hårdmackor ("JAG ÄR JU SÅ HIMLARNS HUUUNGRIG!!") så vi ska nog börja rulla nu!

Ikväll blir det att se Once upon a time in Mexico. Johnny Depp är med... *drool* men jag lär väl somna, PRECIS som vanligt. Ett under att jag höll mig vaken igår med Elin. Vi hade faktiskt förutspått att vi skulle somna, men icke sa nicke!
Filmen var förresten helt ok, lite flippad i slutet. Men lite halvrolig så där var den allt.

Nä nu blir det att baaada!!

Ajöken möken,

peace!

Inga kommentarer: