söndag 26 juli 2009


Hej och hå så har den helgen gått. Känns surt.
Flyttade hit grejer från Petter idag, tv+byrå och ett litet bord. Imorgon kommer soffan! :D
Men jag måste köpa en ny tv-bänk den där är högst provisorisk (likaså som alla andra grejer jag haft nu i ett halvår ;P)
Skönt med en stor TV och en soffa, slippa ligga i sängen och få nackspärr.

Idag har vi annars bara röjt i Petzis lägenhet, torkat av spisen och börjar rensa ur skåp osv. Ett jävla jobb.
Känns väldigt jobbigt och tråkigt faktiskt. Sista natten blir ju i natt. Visserligen kommer det ju bli roligt att han flyttar hit, men då känns det också väldigt nära det han flyttar. Det känns inte alls så roligt. Vips! säger det så är han borta... huvva. Vill inte ens tänka på det.

Nåja.

Nu hade jag tänkt ta tag i disken som väntar på mig. Känns skönt att ha gjort bort det innan veckan, för då orkar jag aldrig diska undan :P Hehe.

Ajöken möken! Peace.

Inga kommentarer: