söndag 19 juli 2009

Aldersjön, oh Aldersjön!

En väldigt härlig dag är nu till ända! Har varit på Aldersjön och badat med mina två småbröder och den enes flickvän + hennes bror. Riktigt trevligt! Kallt som tusan var det i vattnet, hade ändå väntat mig att det skulle vara lite varmare?? Jag menar- det är ju slutet på juli nästan !?
Men badade gjorde jag ändå, aldrig har kallt vatten stoppat mig (och det verkade inte stoppa "alla andra" heller..).
Jag och David (den äldste av bröderna) hoppade och lattjade från bryggan, precis som när vi var små. Vi båda konstaterade att, jäklar!, vad roligt att känna sig som fem bast igen. "En gång till! En gång till!"

Käkade middag på Fagge också, grillat! Morsan hade gjort en jättegod sallad också med bönor, körsbärstomat och fetaost bland annat. Göött!

Imorgon är det jobb som gäller. Det känns väl sådär.. Får se hur sakta den här veckan kommer gå. Det är ju väldigt lugnt just nu, så tiden går förmodligen ganska sakta. Men de veckor jag har jobbat nu under sommaren har ändå gått snabbt konstigt nog.. så vi får väl se.

Nu ska jag gå och göra något vettigt.

Piiiiis!

Inga kommentarer: