söndag 21 juni 2009

Tiden går så jävla snabbt numera. Nu har David tagit studenten, midsommar har varit.. snart har sommaren gått.. huvva.

Midsommarafton spenderade vi hos min farsas kusin Peter. Vi var väl en 15-20 pers som grillade, festade och sjöng hela natten lång! Riktigt trevligt var det.

Det är väl det mest spännande som hänt.. eller nja, jag och Petter har hittat tillbaka till varandra igen. Det känns verkligen helt underbart. Så bra, så rätt och så jäkla skönt.

Jag har jobbat, slitit och spelat lite golf (med jobbet då). Jag visste att jag inte var någon Tiger Woods, men att jag var så jävla dålig hade jag ingen aning om. Fick väl iväg 5 bollar av 20. Fick lämna resterande 15 till sitt öde då "tiden gått ut". Bah.

Imorgon är det jobb jobb jobb igen. Hoppas det är fint väder så man kan sitta ute på rasterna, ev. lunchen också. Så man får lite sol. Blir nog att jobba till 4 hela veckan, så jag kanske kan sluta kring lunch på fredag sen. Det gör jäkligt mycket faktiskt. Måste prata med "bossen" bara så det är ok.

Bla bla. Känner inte att jag har alltför mycket att säga, eller så är det väl kanske så att jag har FÖR mycket att säga. Vet nog inte riktigt vars jag ska börja bara.

Nåja.

Nu ska jag strax duscha, sen kommer nog Petter hit. Måste bädda rent i sängen också, skönt att nanna i nybäddad säng!

Ajöken möken ;D