måndag 20 april 2009

Glad Lino!

Vaknade för cirka två timmar sedan, men låg och drog mig till ungefär kvart i tio. Då ringde Dan från Proffice och sa att jag skulle träffa Susanne på Patrics jobb för en rundvisning!! Tjiho! Kanske har jag fått jobbet? Jag vet inte, han sa aldrig det. Det är väl upp till Susanne att avgöra antar jag! Fan vad skoj. Äntligen händer det något i mitt liv, allt på en gång till på köpet! Ska bli skönt att kanske ÄNTLIGEN få en relativt stabil inkomst, åtminstone för ett tag framöver. Att leva på 3000 spänn i månaden är inte lätt. 15 500 är väl lite enklare! Det är ingen toppenlön, men mer än mina 3000. Jag kommer känna mig som en miljonär!!

.. men faktum kvarstår att Petter kom in på den där jävla skolan. Axevalla folkhögskola eller vad den hette. Han kommer alltså befinna sig i närheten av Göteborg från och med augusti och det skär i mig. Fruktansvärt.
Nåja. Inget jag vill tänka på nu, men det är något som ständigt finns där i bakhuvudet. Då får jag ha vilket toppjobb som helst och tjäna hur många miljoner som helst- men finns inte han här så är det inte någonting som känns roligt i alla fall.. Usch :(

Nä!! Nu ska jag vara glad!! Jag dricker mitt räviga snabbkaffe och funderar på frukost! Jag ska börja gå kring 12:10, nånting. Får gå igenom mitt "det-kommer-gå-bra"-mantra i skallen så kommer det gå alldeles fantastiskt!

Lyssnar på MGMT- Time to Pretend och bara njuter! Älskar den låten.

Uppdaterar senare hur det gick där borta!
Tills dess; Ajöken Möken!

Inga kommentarer: