torsdag 5 mars 2009

Utmanad! Jag blev utmanad av: Zara

Regler:1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

7 sanningar om mig:
1. Jag har börjat uppskatta the art of cooking!
2. Jag är extremt lat
3. När jag börjar äta ostbågar kan jag inte sluta. Slukar LÄTT en påse på en halvtimma.
4. Jag kan uppfattas som väldigt dryg när jag i själva verket är väldigt blyg.
5. Vääääldigt känslosam. På gott och ont.
6. OTROLIGT envis. Nästan så jag blir rädd för mig själv ibland.
7. Jag vill gärna tro att jag är smartare än vad jag är....

Jag utmanar:
Lina
Patric
Sara
Marina
.. och den som känner sig manad

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lino!
Jag såg att du skrivit på kenzas blogg ang spöken. Jag driver en spökblogg (http://spokbloggen.webblogg.se) där jag lägger in andras övernaturliga upplevelser och undrar om du vill ställa upp med dina upplevelser. (kan kopiera det du skrev) samt om du ställer upp vill du då göra det anonymt eller med din bloggadress/namn?

Ha en trevlig kväll :) Mvh.