söndag 1 mars 2009

Söndag idag.
Tack och lov att den här helgen är över. Det känns som att jag bara varit dum.
I fredags natt gick jag och Patric ut på en promenad! PRECIS vad jag behövde efter mitt damp-anfall. ADHD när det är som värst ska jag säga. Tur att Patric har samma fucked up dygns-rytm. (Eller ja, nu på helgen i alla fall.. annars är det ju pensionärs-rytm XD)
Nåja. Det var en bra och härlig promenad mitt i natten. Jag kände att jag var TVUNGEN att komma ut, höll på att bli galen här inne.

Igår gick jag och Patric på stan en sväng också, han köpte lite allt möjligt på Åhlens och Intersport, jag köpte ansiktsvatten på Åhlens. Onödigt egentligen, men det stillade min ångest lite grann. 29 spänn var en billig terapi session!

Efter det städade jag här, dammsög, vädrade och diskade undan. Finnemang! Sedan kom Petter, så då gjorde jag korv stroganoff och ris! Fy vad gott det var. :D Sedan myste vi på bara, tittade på Det Okända, Mr Bean, Wallander och lite Beck. Såklart somnade jag såklart efter halva Beck. Men så är det!
Fick värsta ångestattacken igår också. Började fundera så jäkla mycket. Petter snackar ju hela tiden om att flytta o blablabla. Jag vill flytta, men vet inte om det är något som är aktuellt just nu. Såklart byggde jag upp massa scenarion i skallen- han flyttar, jag är kvar, blir ännu mer deprimerad men har nu ingen att vända mig till och bla bla bla. Han är ju liksom allt jag har här känns det som. Vore riktigt förjävligt om han flyttade och jag blev kvar. Så patetiskt är det.

Nä. Nu ska jag inte tänka mer på det. Det orkar jag inte.
Jag ska diska minsann!

Ajöken möken

Inga kommentarer: