söndag 22 februari 2009











nu har jag faktiskt diskat och gjort fint i köket. samt bäddat rent sängen och röjt undan lite i övriga delen av lägenheten. känns fint och fräscht!

var hem och åt jättegod gulasch med potatis! mm... det måste vara en av mina absoluta favoriträtter. fast egentligen föredrar jag gulasch tillsammans med pasta, sen riven ost på. det är gottgottgott! tror jag ska köpa en köttbit och tillaga det själv någon dag. det är inte särskilt avancerat. den sköter sig själv ganska fint. desto längre den puttrar, desto godare blir det! mums.

jag lyckades faktiskt logga in på min internet-bank idag också. helt själv!! jag är faktiskt mäkta stolt! nu återstår det att se om jag klarar av att betala räkningar själv, men det är nog inte så svårt. men man vet aldrig. jag och min siffer-dyslexi kan ställa till med ganska stora katastrofer. men om inte annat får väl petter hjälpa mig. han kan det där han...

börjar känna mig lite trött faktiskt. vilket inte är så konstigt med tanke på hur dåligt jag sovit. alldeles snart kommer petter så vi ska se lite beck och sen nanna tidigt. ska bli väldigt skönt faktiskt! kanske vi inte sover bort hela dagen imorgon heller! det vore bra, för jag tänkte handla lite grann. visade sig att jag hade ganska mycket pengar kvar på kontot, trodde jag var tämligen pank! så kanske jag får äta i ett par dagar till! haha.

nu ska jag slänga mig framför tv:n med en talrik fil och müsli.

ajöken möken

Inga kommentarer: