söndag 22 februari 2009

hej och goddag.
trött som en jävla apa är jag. blev alldeles för sent (tidigt?) idag. kom i säng kring fem-halv sex. osch. sov riktigt dåligt, vaknade flera gånger och drömde massa konstigheter. känner mig riktigt seg idag alltså.
men jag fick i alla fall lite sömn till skillnad från petter, han lyckades aldrig somna. stackarn.

har varit en sväng in till stan, petter skulle på apoteket som hastigast. så det är väl egentligen det enda vi gjort. något mer kommer inte ske idag heller känner jag på mig. det är snöstorm ute, nästan i alla fall, och det är inget roligt väder att befinna sig i.

jag tänkte åka hem en sväng och äta. men vi får se om jag gör det, det är väl isåfall mest bara för att ha något att göra idag.
fast nu när jag tänker efter så har jag egentligen en massa att göra. en jävla massa disk!! fyfan. jag har inte orkat diska på länge och nu, hipsvips, så har jag fetaste diskhögen. bra lino, bra.

ska trycka i mig lite choklad, extra-energi ni vet, och sen ta tag i den där jäkla disken. sen dusch och sen åker jag eventuellt hem en sväng då.
talk to ya latah dudes.

ajöken möken

Inga kommentarer: