tisdag 10 februari 2009

alla hjärtans dag.
herregud vilket jippo.
jag hoppas inte att petter förväntar sig att jag ska göa något speciellt. typ köpa hjärtformade praliner och en bukett rosor. eller hey! det kanske är mannen som ska göra sådant??
vad ska vi tjejer göra? sminka oss? ta på oss det sexigaste vi har? äsch. jag kan inte hjälpa att jag tycker att alla hjärtans dag bara är en plågsam och krystad dag. jag verkar inte vara ensam om att tycka det, jag hör från många håll att det är en "skitdag". hittills har jag alltid varit singel på alla hjärtans dag. men jag vet inte varför det skulle vara annorlunda bara för att jag råkar vara i ett förhållande?
jag funderar på att bjuda in min lillebror hit till mig. ha en filmkväll, äta chips, godis och vara uppe hela natten. han är tio år så det skulle han nog uppskatta. det krävs så lite för att göra honom glad!
sen handlar ju inte alla hjärtans dag ENBART om ens partner/dejt/whatever. den handlar väl om att visa sin uppskattning till alla?

Inga kommentarer: