söndag 1 februari 2009

1:a februari. jaha ja. trevligt!

helgen har jag spenderat med petter. igår kom han hit och vi åt chili-con carne. göttgött! sen kom morsan o farsan förbi en sväng med maja.
innan de lämnat dörren (nåja, de HADE hunnit gå) så kröp vi ner i sängen och låg där sedan hela kvällen. så jäkla mysigt. vi såg scrubs, film och lite mer scrubs.
vi släckte datorn kring halv två har jag för mig och låg bara och myste tills vi somnade. så jäkla mysigt. då var jag verkligen lycklig!
vaknade idag och var inte lika lycklig, hade superont i halsen. kunde inte prata! fyfan. tur att jag hade världens sötaste och underbaraste petter här. sötisen gick upp och gjorde te åt mig! åååh.. så söt. det blev lite bättre i halsen, men känner fortfarande att det gör lite ont när jag sväljer. JAG VILL INTE BLI SJUK IGEN. snäääälla låt mig slippa....

idag ska jag och petter åka ut till bredåker en sväng. han är bara hem och duschar nu.
han ska visa mig sitt hood och sen vet jag inte om vi ska käka där. vi får se helt enkelt hur det blir.

jag hade helst velat ta en riktigt lång promenad idag, men det ville inte han. så synd, solen skiner ju! men jag har öppet fönstret lite grann så jag får in den friska luften ändå! :P

nä nu ska jag äta något tror jag.

ajöken möken!

Inga kommentarer: