lördag 10 januari 2009

mitt tionde inlägg idag. nej men nästan. det känns som det. jag har nog inte gjort annat än att blogga. varit irriterad, fundersam och allmänt kritisk hela tiden.
jag börjar mer och mer undra om det är värt att blogga? jag har ju min dagbok. men det är skönare att skriva på datorn. jag borde göra en privat blogg. det har jag ju iofs. jag kanske borde använda den istället för den här.

nu kommer jag säkert få massa skit för det också. "om det är värt att blogga". "du BEHÖVER inte". "INGEN TVINGAR DIG" osv. men jag vill! jag vill och jag ska. tror jag. kanske....
... äsch jag vet inte.
jag bytte namn i alla fall. än så länge är det bara marina och lina som vet om den. kanske någon mer. jag ändrade lite på bilddagboken, så bara vänner kan besöka den. så jag skrev ut bloggen där eftersom jag bara är vänner med.. vänner. inte helt random människor på internet alltså.
nåväl. jag börjar känna mig lite less.
lite less på internet överhuvudtaget. det är ju så jäkla lätt att få tag på någon här.
helt sjukt.
jag ska nog inte ha så mycket uppgifter om mig själv som jag har här på bloggen.
jag vill vara privat. lite i alla fall.

nu ska jag försöka sova.
lyssnar på en låt som får mig att bli glad.

gonatt.

1 kommentar:

Lina sa...

poo, jag har ingen användare på bilddagboken :/