lördag 10 januari 2009

GUD ÄLSKAR ÄVEN DOM SOM PRUTTAR I KYRKAN.

jag köpte en vecko revyn idag (petters favvo-tidning.. haha..) och satt o läste. då slog det mig "det hääär vill jag jobba med". men nu har jag glömt bort det. fullständigt. jag har inte den blekaste jävla aning om vad det var. sjukt jobbigt och irriterande. blah.. måste läsa igenom den igen och se om det kommer tillbaka. brukar ju vara så. haha.
annars då. mnjä. sovit skitdåligt i natt. haft ångest.
hade jag haft möljlighet hade jag dragit igår. helt allvarligt. jag låg och tänkte vad jag skulle packa med mig och hur allt skulle gå till. var sjukt less igår. på allt och framförallt alla. men men.
kan väl inte säga att idag var en bättre dag, somnade fem och vaknade kring tio efter att ha sovit superdåligt. så det.. ja. äh. tittade på en ny soffa. det var skojj. annars har det var en ganska medioker dag. bråk och skrik. ja, ni vet.

nu ska jag .. flumma vidare.

Inga kommentarer: