torsdag 22 januari 2009

"HEJ ALLIHOPA"
igår fick jag min present av petter- heja björn dvd:n! yes!! det är "våran" serie. tittade jävligt mycket på den förut när vi precis träffats, så det var en väldigt symbolisk gåva- men jag älskade den!
så vi tittade igår kväll på ett par avsnitt. jag somnade ganska tidigt, hade ju varit vaken sen tjugo i sju så trött var bara förnamnet. petter somnade väl kanske en eller ett par timmar senare.
vi klev upp kring nio, halv tio. käkade frukost och åkte iväg till storheden.
har varit på nästan varenda affär, känns som det iaf. jag köpte massa nödvändigheter (läs: tråkigheter) på rusta. skurgrejer (hink, mopp), skurmedel, tvättmedel, sköljmedel, toalettborste, köksrengöring (sån därnt spray), VIM, diskborstar, diskmedel, tandkräm, schampo, handtvål och ett duschdraperi. ja, det var nog allt. det blev en himlarns massa nödvändiga grejer men som är så fruktansvärt tråkigt att handla. men duschdraperiet var ganska fränt, det var med mona-lisa på! haha. måste ju ständigt påminna mig själv om att jag EGENTLIGEN är en ganska kreativ person!
sen åkte vi till willys och den sidan av storheden. petter storhandlade en jävla massa bönor på ÖB- en krona/burk. det var ju helt okey pris!
... SLUTLIGEN- dödsstöten på willys. vi båda var väldigt trötta och lättirriterade. vi tjaffsade där och var sura. men vi överlevde det också. man är inte trevlig efter en hel dags handlande och för lite mat. det är bara så.

uhh vad trött jag är.. sinnessjukt.

imorgon tänkte jag åka till dollar store och titta om de har billiga handdukar och sånt, OM de mot förmodan skulle ha ett diskställ också. lite knivar måste jag hitta också.
men det fixar sig. jag har det allra mesta redan gällande köksgrejer- typ talrikar, grytor, stekpanna och sånt, så det är lugnt.

nä. nu är jag för trött för det här.
ska ta en kopp kaffe samt en power-nap.

adjö!

Inga kommentarer: