söndag 21 december 2008

tredje uppdateringen idag (eller är det bara andra, minns inte).
men jag måste verkligen ventilera mig. annars blir jag galen.

nu är jag på bristningsgränsen.
jag är känd som TIDSPESSIMIST. jag är i tid, jag är praktisk och vill att ALLT ska vara planerat. inget jävla hoppsan, hoppsan "jaa, vi får se".. osv osv osv. det ska vara BESTÄMT.
jag hämtar DIG klockan 20.00 då är du redo, vi börjar gå NU och möts på 20 min.
jag AVSKYR att vänta. det är det absolut värsta jag vet. tid är det värdefullaste vi människor har, varför ska vi slösa bort andra människors tid genom att vara SEG?! det är ohyffsat, irriterande, egoistiskt och respektlöst. man bokstavligen TAR/ROFFAR ÅT SIG/LÄGGER RABARBER PÅ en annan människas TID. en TID som är nog så begränsad redan! skämmes ta mig fan.

sitta och vänta en SÖNDAGKVÄLL på att klockan ska bli åtta och vi ska åka till luleå är inte roligt. duscha, sminka mig, föna håret och göra mig i ordning- sätta i motorvärmaren osv.
klockan åtta messar jag "är ni redo nu? börjar rulla snart". så får jag svaret: "killen har inte hört av sig än". VA?! VA?! VAD SA DU??!
faaaan vad sånt här gör mig arg. jag blir så JÄVLA arg. jag HATAR att vänta, jag HATAR sista-minuten-inställda-grejer! JAG HATAR DET!!! det värsta är att människor som är så där bara säger "vi får ta det imorn istället". jaha?! men tänk om ajg inte känner för att VÄNTA en hel fucking jävla röv-måndag också på att KILLEN ska höra av sig?!

GE MIG RAKA SVAR.
kommunikation är fan i mig nyckeln till allt i en människas liv.

gaaaaaaaahh.... jag börjar gråta snart för jag är jävla arg.

SKÄMMES. SKÄMMES. SKÄMMES.
SKÄMMES TA MIG FAN!

Inga kommentarer: