tisdag 23 december 2008

ojojoj. imorgon är det julafton. jag har inte riktigt förstått det än... jag vet inte om jag fortfarande har julkänslan, men jag är riktigt pirrig inför morgondagen!
all mat, allt umgänge, alla paket, all snö, all kalle anka och all uppklädnad! howboy!! kan knappt vänta!

den här hösten har gått så otroligt snabbt. efter jag kom hem från stockholm har allt bara flugit iväg!
träffade petter, blev kär i petter och är fortfarande kär i petter! hösten hade verkligen inte gått så här snabbt eller varit såhär smärtfri om det inte var för honom! min sötenisse! :*

poff har det sagt så är julen här! poff säger det så är det nyår och därmed 17 dagar tills jag fyller år (16, beroende på hur man räknar).
jag vet inte hur tiden kan gå så jäkla snabbt, helt sinnessjukt egentligen! när hinner man njuta av livet?

nåväl.
imorgon kan väl ändå dagen få gå sakta så jag hinner njuta? det säger säkert poff! så är dagen över och jag ligger i sängen och reflekterar över dagen. har det varit trevligt? blev det som jag väntade mig? har jag ont i magen av all julmat och allt godis???

nu ska jag hämta min julstrumpa och mitt täcke och min kudde. ska sova i hannes rum inatt! mycket mysigare att vakna här inne i huset än ute i mitt rum faktiskt. kan knata ner i bara pyamas eller morgonrock och tofflor. hih.

god jul allesammans!