torsdag 11 december 2008

Fussi fussi fuuuu
Så låter det när jag fnyser Petter i örat har vi kommit fram till. Fussi fussi fuuuuu. Min sötnos!
Saknar honom jättemycket nu. Hann inte "träffas" så mycket imorse innan han skulle åka iväg. Jag hann knappt vakna så stod han i dörren och ropade "Hej då!".
Får träffas ikväll så det är tur! :*

Skulle till Marojna ikväll och fika, men jag orkar verkligen inte det idag. Skulle bli så jäkla sent sen. Jag och Petter ska se Ett Öga Rött, han skulle göra nån recension till den och jag orkar verkligen itne sitta uppe typ tolv och börja se film. Sen skriva recension. Nejnejnej. Vi får fira henne imorgon helt enkelt!

Var på en två timmars promenad med Patric idag också, visserligen gick vi in på både Coop och Dollar Store. Men ändå! Jag är helt slut :P Nu ska vi bli FIT jag och Patric, eller hur? ;) Det här var bara början!

Nu ska jag se Unga Mödrar.
AJÖ!

2 kommentarer:

Lina sa...

Du ska väl inte skriva hans recension, hoppas jag XD Yay! Unga mödrar~

Patric sa...

Yes! Nu jävlar ska här gås som ingen gått förut! Vi var duktiga idag. Så kom ihåg att sms:a eller något så fort du har lust att gå ut i kylan igen! ^^