fredag 21 november 2008

Jag har fastnat fullständigt för Gears of War-reklam soundtracket. DeVotchKa- How it ends. Helt underbar låt! Redan första gången jag såg reklamen ville jag få reda på vem som gjort musiken. Har äntligen kommit ihåg att leta rätt på den och nu är jag fullständigt fast! Så vacker! (Den här låten är också med i Little Miss Sunshine, som jag också älskar helt otroligt mycket!)

-

Idag klev jag och Petter upp halv nio (!!!). Jag var död. Förlåt sötis om jag var sur och vreslig, men jag är ingen morgonmänniska. Iväg kom vi i alla fall, storhandlade på Coop och åkte sen till Petter. Har sedan mest legat och sett TV. Gjort baguetter till lunch och chicken nuggets och ris till middag. (Usch vad tråkigt, vem fan bryr sig om vad vi har ätit..?)
Sen skulle Petter iväg till Pythas så då åkte jag hemåt. Nu sitter jag här och funderar på att ta en dusch. Ska väl se film ikväll, antingen Fear and Loathing in Las Vegas eller om jag ser Oh Brother Where Art Thou? Får se. Har inte sett Fear and Loathing så det kanske blir den. Johnny Depp är ju med. Har jag inte Petter här med mig så får jag väl nöja mig med det näst bästa! ;) Hihi.

Nä, hopp i duschen innan jag somnar!

Inga kommentarer: