torsdag 20 november 2008

Idag är det torsdag.
Kom hem från Petter för inte så länge sedan. Morsan hämtade mig faktiskt (!) frivilligt (!!). Skönt att slippa gå i kylan, för det var faktiskt jäkligt kallt. Även om jag bara behövde gå från Petter till Konsum. Typ två minuter.

Ikväll ska jag vara med Hannes, morsan och farsan ska iväg på konsert i Luleå så då ska vi ha en liten myskväll här hemma. Ska väl knata till ICA och köpa lite snarr. Sen måste jag ju se Höök ikväll också! Petter ska tydligen vara med igen! My moviestar! ;D

Nu är det inte länge kvar till jul. Känns både bra och anus. Har köpt en julklapp till morsan. Sen har jag Hannes present färdig. Bara resten av klanen kvar. Suuck.
Är bjuden på middag hos Petters familj också den 23:e, dagen innan julafton då. Ska bli kul! Läskigt att köra hem själv sen bara, men det ska nog gå bra ;)

Nu ska jag dricka kaffe! Ajöken möken!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, vad ska han göra idag då? ;D