tisdag 14 oktober 2008

Tisdag idag.
Vaknade vid.. ja vad var klockan? Tolv kanske? Låg och drog oss ett tag och sen åkte jag hem. Hade massa tvätt som väntade här hemma, bland annat 2690 bh:ar som måste handtvättas. Suck.
Har dragit igång sängkläderna nu, eller för ett tag sen, de bör nästan vara klara vilken sekund som helst.
Har börjat spåna lite vad jag ska ha med mig till Turkiet också! Det blir inte alltför mycket, ska köpa mycket saker där nere också! Men ett par klänningar, ett par shorts, nåt linne, underkläder och bikini ska jag ha med mig i alla fall.
Känns konstigt att packa sommarkläder, sommaren är ju över????

Ikväll har jag inga planer, känns rätt skönt faktiskt. Kanske ringer till Hanna och bjuder in mig på en kopp kaffe. Vore trevligt, hon ringde igår men då var jag ju hos Pete.

Nä. Nu blir det dammsugning, tvätthängning och renbäddning!
Ajö!

1 kommentar:

Emma, Katinka och Enya sa...

jo jag ska, men idag fåru ju se den "live" ;P hhihi