onsdag 1 oktober 2008

Så kan det gå om inte haspen är på.
Klev upp vid nio igår, åkte till arbetsförmedlingen- men hade vi möte? Nej. Det var idag. Kul jul!
Sen har jag varit hos tandläkarn idag också. Det mest värdelösa jag varit med om. Hon tittade på min jävla visdomstand och sen lite på röntgenbilderna. Sen var det klart. Fick en ny tid i november. Då ska tandjäveln bort!! Men jag är så jävla rädd. Usch. Jag HATAR att dra tänder. Har visserligen bara gjort det en gång när jag var typ 5 bast och blev sövd. But still. Bara tanken på vad de sysslar med gör mig inte lugn alltså. Så är det.

Är trött som en apa. Har inte sovit många timmar i natt, har varit hos tandläkarn och sen på arbetsförmedlingen. Usch alltså.

Imorn blire fika med Hanna och sen hänga med Martin! Yehey! :D

Nej! Dusch blir det nu, sen Pete.
Ajö!

Inga kommentarer: