måndag 29 september 2008

Tjeeeena alla monsterdiggare!
Har nyss varit på badis med Becki, Johan, Emma och... ja, vad heter han.. Jonas (?).
Var väldigt kul faktiskt, höll på att säga "det var så längesen jag var där!". Men det var ju faktiskt inte det- var där i somras med Mira, David, Hannes och Chatrine.
Idag tänkte vi simma, vara lite hurtiga. Fast då har ju Becki sitt cp-knä så hon var inte så kapabel att simma just idag. Blev mest sitta bubbelpool o softa. Fast det var väldigt skönt det också.
Åh, apropå Beckis cp-knä. Hon bröt ju knät (eller något sådant) här för några veckor sedan. Hon har fetaste ställningen på knät och går med kryckor (nu har hon dock kunnat dumpa dom..). Vem tror ni tog sig vidare till kvalet till Globen? Becki. Med ett brutet knä. Hon satt alltså på en hästjävel i helgen MED BRUTET KNÄ. Hur fan gick det till? Jag fick det verkligen inte att gå ihop..

Anyway.
Imorgon måste jag till Arbetsförnedringen och jag vill bara DÖ. Jag hatar att vara där. Så jävla drygt och tråkigt. Känns verkligen inte som att det ger mig något. Så jävla stört. Nåja. Kan ju inte hoppa av heller- då får jag varken pengar av dom eller Soc. Det vill jag inte vara med om.

Iiiik, snart drar vi till TURKIET. Fatta underbart. 18 ynka dagar kvar nu! Hoho. Vet ni är avis!

Saknaaa

Inga kommentarer: