torsdag 4 september 2008

smärta

Ajj vad jag har ont i halsen. Det känns som sandpapper när jag hostar. Men bara då. Tack och lov gör det inte ont när jag sväljer. Dricker varm choklad och massa, massa vatten. Känns lite lite bättre.

Var till Coop en sväng och köpte massa vitaminer, bland annat Antioxidant-brus och tabletter som heter MULTIkvinna. Där fanns verkligen ALLA vitaminer och mineraler jag kan tänkas behöva. Bygga upp ett imunförsvar och sedan upprätthålla det. De där tabletterna ersätter inte en varierad kost. Man ska bara bygga upp försvaret och sen får man upprätthålla det.
Jag antar att det är där det problemet sitter angående mina ständigt återkommande förkylningar.

Sitter just nu och tittar på Sex and the city. Ska nog sova snart. Orkar nog inte se båda två.

Nåväl.
Adieu

Inga kommentarer: