torsdag 4 september 2008

Jag fick ett smärre sammanbrott idag på David. Jag är dödssjuk och ställer mig likförbannat och lagar mat åt både honom och Hannes och sen mig själv, när jag hellre hade legat i soffan och bli ompysslad av någon vänlig själ.
Det räcker inte där heller, nej då! David ska ha mig att diska, plocka undan, ge hunden mat, gå med hunden och göra fint i köket. Inte nog med att jag ska laga mat alltså. Jag började gråta som ett jävla cp för jag var så arg på honom. Han kunde verkligen inte säga "Ja, jag ska gå med hunden" utan började istället komma med massa motfrågor "Jaha, vad har du gjort idag då din jävla latmask" "Du har fan inte gjort nånting idag" "Stick o håll käften" ungefär. Klart jag blir arg och ledsen.
Att jag inte har någon röst och garanterat feber räcker inte som "bevis" för att jag mår apa.
Jävla less jag bliiir. Jag förtjänar något gott idag. Tror jag ska åka till Coop och köpa en glass. Måste ändå handla lite. (Som såklart jag ska göra också)

Over and out fuckers

Inga kommentarer: