fredag 26 september 2008

Pete kom o sov här i natt. Så mys!
Gick o mötte honom och det var så jäkla mysigt höstväder ute- det regnade och blåste! Jag älskar hösten, speciellt när det är så där. Kalla mig knäpp, but i love it!
Vaknade kring nio och steg upp efter mycket om och men. Vill allra helst ligga i sängen och dra hela dagen, men det gick inte för sig idag. Pete skulle till vårdcentralen så jag skjutsade honom dit och sen åkte vi och handlade på Ica Kvantum. Dyrhandling. Tsk, tsk, tsk! Som hans finansiella rådgivare säger jag- idiotiskt dyrt och onödigt. Men han är vuxen (nåja) så..
Nåväl. Efter dyrhandlingen åkte vi hem till honom och softade ett tag.
Åkte hem vid två. Fixade och donade, hämtade Patric inne i stan och åkte till Luleyo. Patric shoppade loss (tsk tsk tsk) och jag köpte en munktröja. Sen den UNDERBARA pizzan såklart! Dreglaaa.... Wonderbart.
Tittade runt lite och börnade hem.
Har hunnit vara på en promenad också alldeles nyss med Patric och Maja. Hurtigt värre!

Lång, chill och hurtig dag!

PYSS på dig

Inga kommentarer: